Leszek. Leszek.
236
BLOG

Dyskurs publiczny

Leszek. Leszek. Polityka Obserwuj notkę 0

Rozmowy na temat polityki z większością szanownych blogerów (ze ZNACZNĄ WIĘKSZOŚCIĄ) wygląda bardzo podobnie to tej::
- Ale mam teraz fajną dziewczynę - widziałeś? W przyszłym miesiącu się żenię.
- Taka cycata blondynka?
- No.
- Mieszka koło koszar?
- No. Fajna, nie?
- Fajna, chłopaki z koszar też to mówią.
- Co mówią?
- Że fajna jak na to, że bierze raptem dwieście złotych za godzinę. Grupy mają zniżkę. To prostytutka.
- Oj, tam, wiem przecież. To zaleta - seks z nią przy jej doświadczeniu to bajka.
- No ale zawsze to jakoś nie halo - oby tylko nie przynosiła pracy do domu.
- Daj spokój... Poza tym to porządna dziewczyna i przestrzega zasad - nie całuje się z klientami.
- A jaka to różnica?
- No zasadnicza właśnie.
- Jasne. Lekarz u którego się leczy mówi że mimnimum raz w roku ma syfilis, dwa razy w roku rzeżączkę a rozmaite grzyby ma praktycznie stale.
- I co z tego? Dzisiaj antybiotyki leczą takie rzeczy błyuskawicznie a ja jakoś się jeszcze niczym nie zaraziłem, więc ten lekarz coś ściemnia.
- No jak tam uważasz, to Twój wybór ale mało rozsądny według mnie.
- Jesteś małostkowy - widziałeś jaką ona ma figurę?
- Widziałem - to efekt kilkunastu silikonowych implantów a poza tym to transwestyta przecież.
- No - to kolejna zaleta, przynajmniej nie zajdzie niepotrzebnie w ciążę.
- Ale wiesz, że ona jest po trzech wyrokach za oszustwa?
- No i co z tego - każdemu należy się druga szansa.
- Druga być może ale piąta?
- To nie Twoja sprawa, przecież to nie Ty się z nią żenisz.
- Słusznie, ja raczej bym się nie chajtnął z zagrzybioną prostytutką po kilkunastu operacjach plastycznych, będącą w istocie wytrzebionym facetem ze skłonnościami do złodziejstwa.
 - Ty pierdolony, ksenofobiczny, zacofany szowinisto.








 

Leszek.
O mnie Leszek.

Osobnicy o inteligencji niższej lub równej inteligencji owczarka niemieckiego, trolle a także gawędziarze nie potrafiący rozpoznać meritum notki na tym blogu banowani są niezwłocznie i z przyjemnością.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka